Private Practice Pushing the Limits
S3, E4: Addison, Sam og Cooper behandler det syke barnet til en hjemløs tenåringsmor. Violet sliter med å relatere seg til barnet når følelser rundt overfallet blusser opp under rådgivning til et voldtektsoffer som nå er gravid. Coopers økonomiske problemer tårner seg opp når han blir bedt om å kjøpe Naomi ut av praksisen.