S1, E7: Med Susies hjelp finpusser Midge stand-up-nummeret sitt til Gaslight. Abe overrasker damene med en middagsgjest, noe som gjør Rose svært emosjonell. Mens Joel jobber seg mot en forfremmelse, legger han en ny plan. Midge skaper ståhei etter et møte med en svært høytstående komiker.