S2, E5: Brody er igjen satt i fangenskap, men denne gangen er det på amerikansk grunn. Carrie ser seg nødt til å spille annenfiolin etter sin forhastede beslutning på hotellet. Estes på sin side, er opptatt med å fjerne sporene.