Burn Notice Question and Answer
S3, E2: Michael ender opp med å slippe innblanding fra organisasjonen som svartelistet ham. Han er heller ikke under deres beskyttelse, og han etterforskes av politiet. Han kommer seg ut av fengsel med hjelp fra en gammel venn, som har en jobb til ham: å utlevere en banditt som tvangsflytter jordeiere i et latinamerikansk land.