Quon Zhang
S2, E20: Etter å ha avkodet informasjonen i Fulcrum, er Red fast bestemt på å stoppe den nært forestående trusselen. Samtidig oppdager arbeidsgruppen at likene til kinesisk-amerikanske kvinner blir smuglet ut av landet under falske identiteter. Liz fortsetter å lete etter svar om fortiden sin etter at hun oppdager et bilde som var gjemt i Reds hemmelige leilighet.