Ugly Betty Rabbit Test
S3, E20: Betty og Daniel prøver å redde Meade Publications ved å komme med et investeringsforslag til Matts rike far. Wilhelmina begynner å mistenke at sønnen hennes egentlig er Christinas biologiske barn.