S1, E1: Rabbit’s Ruta-Wakening: Superdetektivene setter opp en spaning når Petter Spretts kålrøtter forsvinner fra hagen hans om natten. Tigger’s Shadow of a Doubt: Det eneste som kan sprette like bra som Tigergutt selv, er en Tigergutts skygge – så når Tigergutts forsvinner, er han redd for at han må sprette alene.