Raskere, lengre, sterkere GOOD BOY
S1, E2: Etter forslag fra Man-sik dannes det et spesialetterforskningsteam, bestående av disse tidligere idrettsheltene. Med ulike håp og mål går de inn i dette nye kapittelet – uvitende om at det ligger en skjult agenda bak opprettelsen av teamet.