S1, E5: Mr. Bratt gir Margot en gammel utklippsbok han fant i kjelleren i Biddle House. Mens hun blar gjennom sidene, blir hun sendt på en uventet reise til 1993 da moren hennes var student ved Port Lawrence High. Etter hvert som Margot dykker dypere ned i boken, lærer hun hemmeligheter som har skremmende konsekvenser.