Marie Antoinette Rebel Queen
S1, E5: Louis er nå konge, men Marie er fast bestemt på å starte sin regjeringstid som dronning. Ekteskapet deres halter ettersom Louis ikke vil la sin østerrikske kone blande seg inn i fransk politikk.