Red Zone
S6, E8: Alicia tar på seg en universitetsvoldtektssak som setter henne mot Louis Canning når det går fra en universitetshøring til den sivile domstolen. I mellomtiden driver Eli og Elfman en politisk fokusgruppe mens Alicia stuper inn i valgkamp for å bli statsadvokat.