S1, E5: Kabir graver seg dypere og dypere ned i saken når et viktig spor kommer fra en uventet kilde. Det er nære på for Siya og Gayatri, og de slipper unna kidnapperens vrede med nød og neppe. Abha spiller et farlig spill med det neste offeret, men et mislykket drapsforsøk får katastrofale følger. Noe stort avsløres, som skaper flere spørsmål enn svar og truer med å endre selve sjelen i saken.