Remember Me as a Time of Day
S6, E24: I sesongavslutningen blir Nathan frigitt fra The Chiefs og blir nødt til å konfrontere Haley og Jamie. På kvelden da Peyton føder, får Lucas og Peyton et overraskelsesbesøk fra Karen (tidligere serieskuespller MOIRA KELLY). Dan er på dødens terskel, og Brooke og Victoria (DAPHNE ZUNIGA) forbereder seg på å relansere Clothes over Bros.