S11, E24: Daryl og Carol får Judith til sykehuset i all hast. Rosita, Eugene og Gabriel leter etter Coco. Maggie og Negan tar til våpen mot Pamela. Mens innbyggerne i Commonwealth tar seg av hjorden, samles heltene våre for én siste kamp for å redde fremtiden sin.