Rettssak
S4, E10: Når Monroe (Silas Weir Mitchell) bortføres av Wesenrein, samler Nick (David Giuntoli) hele laget, inkludert Wu (Reggie Lee), for å finne ham og få ham tilbake til Rosalee (Bree Turner). Når søket intensiveres finner Juliette (Bitsie Tulloch) ut mer om sin nye tilværelse som et hexenbiest.