Revenge-ance & Uber-Entitled
S1, E3: Jillian er en typisk trøstespiser. Etter at hun mistet begge foreldrene i ung alder har hun lagt på seg for mange kilo. Nå får hun hjelp av sitt forbilde, Khloé Kardashian, og hennes personlige team, til å få tilbake sin slanke kropp.