S1, E5: Richie var arving til den britiske tronen helt til han bestemte seg for å frasi seg den retten. Han lever nå som kjendis, og denne uken er han i Madrid for å promotere biografien sin. Han og Pilar hadde et lidenskapelig forhold for flere år siden, noe som heldigvis ikke er skildret i boken, men i kveld mimrer de om det. Dette fører til en overraskende avsløring for vår prinsesse.