Legenden om Vox Machina Rikenes fest
S1, E3: Vox Machina blir invitert til palasset for en formell middag, der Percy møter morderiske personer fra fortiden sin: den mystiske lord Sylas og lady Delilah Briarwood. Mens de samler mer informasjon om Briarwoodene, blir det kamp. Etterpå oppdager gjengen at Percys fæle fortid har gjort at noe dystert lurer inni ham.