Marie Antoinette Rival Queens
S1, E2: Marie Antoinette innser at det ikke vil være lett å få en arving. Hun henvender seg til Madame du Barry for støtte. Men favoritten begynner å se Dauphine som en rival for kongens hengivenheter.