S1, E3: Gilbert og Sadie er ofte nødt til å samarbeide med den irriterende Blaine og den snobbete Cornelius. Det kan være vanskelig å ikke reagere på Blaines spydigheter, og iblant tror Sadie at hun hater ham. Men innerst inne vet Sadie at det aldri er et kjedelig øyeblikk med Blaine i nærheten.