S8, E1: Ved hjelp av en fjernkontroll, reiser Stewie og Brian gjennom alternative universer, inkludert en postapokalyptisk verden, en parallell verden styrt av hunder hvor mennesker er kjæledyr og en "Robot Chicken"-lignende verden.