S4, E12: Alan tar på seg den mest kontroversielle saken per dags dato når han representerer en mann som saksøker Missy Tiggs for å ha stjålet sæden hans og befruktet seg selv for å få en svart baby. I mellomtiden har Jerry blandede følelser når Leigh spør om hjelp til å få jobben sin tilbake etter at hun ble sparket for å ha gitt en klem til en elev.