S1, E4: Judy er bekymret for at hun har arvet Beefs frykt for romantikk, så hun tvinger faren til å komme seg på banen igjen ved å delta på en kjøttauksjon og et arrangement for single mennesker i håp om at han finner seg en ny kjæreste, og kanskje noen pølser også.