S1, E5: Robotpikkoloer lager trøbbel. Tom blir uimotsåelig for hunder etter at Jerry sprayer han med en spesiell parfyme. Skumle monstere kommer til livet i en fornøyelsesåark. Tom jager Jerry inn på et byggefelt.