Property Brothers: Forever Home Room to Move
S5, E10: After fate brought them together, a couple fell in love with a vintage bungalow in Los Angeles; now with two kids, the home's choppy layout can't be ignored, so Drew and Jonathan step in to give this family more room to live and grow.