Rottekongen
S5, E5: Nick (David Giuntoli) og Hank (Russell Hornsby) blir sendt til åstedet etter at tre wesen går på jakt på en lokal søppelfylling og får mer enn de ba om. To av dem blir funnet døde etter at de har møtt den mytiske Rottekongen. I mellomtiden blir en alvorlig skadet Trubel (gjesteopptreden fra Jacqueline Toboni) tatt til sykehuset, og Nick møter endelig Meisner (gjesteopptreden fra Damien Puckler).