Engine Addict with Jimmy de Ville Royal Enfield Bullet Engine
S1, E3: Ekstrem-tekniker Jimmy de Ville reiser til Indias hovedstad for å finne motoren som gir liv til verdens eldste produksjons-motorsykkel.