S1, E4: Thelma konfronterer GS på den sorte alumni-gjenforeningen. Når tante Sheilah er vertskap for en kickback, bestemmer Abigail seg for å krasje festen. Søstrene tar en permanent avgjørelse som er en sjokkerende overraskelse for Akili og Delali.