S1, E5: Nå som Nora er borte, slutter Eph seg motvillig til Setrakians søken, i håp om å skaffe nok bevis til å rettferdiggjøre en karantene av byen. Fet støter på det uventede inne i en undergrunnstunnel, og en medisinsk krisesituasjon truer Palmers store plan.