The Good Wife Runnin' With The Devil
S4, E16: Den fengslede narkotikalangeren Lemond Bishop ber Alicia om å jobbe med advokaten Charles Lester, men når vitner mot Bishop begynner å tilbakekalle sine vitneutsagn, begynner hun å mistenke at Lesters fromme utseende ikke er som det ser ut til. I tillegg blir Kalinda tvunget til å lære opp en ny etterforsker, og Cary gjør et risikabelt valg.