S3, E11: Kan en noensinne ha sikker sex? Carries forhold til Big sliter på hennes forhold med Aidan, og helt uventet støter Carrie og Natasha på hverandre. Samantha må ta et oppgjør med sine sexvaner når en potensiell elsker insisterer på at hun tar en HIV-test.