Ryan v. John Baker
S3, E4: Nå som Kristin er daglig leder av restauranten eid av den ambisiøse John Baker (Jonathan Taylor Thomas), begynner hun å sammenligne ham med kjæresten sin, Ryan, som fortsatt streiker fra ølbilkjørejobben sin. Mike og Eve prøver å snike seg innpå hverandre som en del av Eves jegertrening.