Safe Harbor
S11, E3: Burgess jobber et ekstra skift i 13th District og blir fanget midt i et drive-by-angrep på flyktninger. Teamet samarbeider for å spore opp gjerningsmannen og avdekke det sanne motivet bak angrepet.