Get a Room with Carson & Thom Saltwater Problems and Dental Disasters
S1, E5: Thom og Carson skal samarbeide med Laurie og Jeff. Barna deres har forlatt redet og nå ønsker de å innrede stuen i Vegas-stil. Men kan gutta slå seg helt løs eller vil de gi etter for Lauries ønsker?