The Americans Sambandsetterretning
S1, E5: En viktig agent bukker under for følelsesmessig utmattelse og truer med å velte et verdifult nettverk av KGB-informanter. Philip og Elizabeth har fått i oppgave å infiltrere FBIs nye system for kommunikasjonskryptering, mens de personlig tvinges til å takle et av de mørkere aspektene ved livet som spioner.