Justified Save My Love
S2, E7: En hissig føderal dommer (Stephen Root) behandler en kontroversiell sak om et kullselskap. FBIs etterforskning skaper vansker for Raylan (Timothy Olyphant) som skal legge tilbake pengene som Winona (Natalie Zea) tok fra bevislageret. Mens Raylan og Winona strever med å legge pengene tilbake før noen ser at de er borte, ansetter direktøren i et kullselskap Boyd Crowder (Walton Goggins) ...