Save the Last Dance for Me
S16, E13: DeLuca skjønner ikke hva som foregår med sin uhelbredelige pasient, Suzanne. Han ber en diagnoseekspert om hjelp. Bailey sjekker Joey, et fosterbarn Ben tok inn på Grey Sloan. Amelia får svar på farskapstesten, og Jo konfronterer henne med hvordan hun behandler Link.