Cold Case Saving Sammy
S4, E5: Rush blander jobb og privatliv når kjæresten hennes, Joseph, ber henne gjenåpne en sak fra 2003 om en autistisk gutt ved navn Brent Harding som var vitne til drapet på foreldrene sine.