S3, E18: Konkurransen om hvem som skal bli sjef tilspisser seg når en ny kandidat trer frem. Spenningen stiger mellom Izzie og George. Callie må avsløre en stor hemmelighet. Derek behandler en pasient som er en nær og kjær venn. Alex undersøker en ukjent kvinnelig pasient.