S1, E2: Etter seks måneder uten å kjøre snowboard, var en tom halfpipe et syn for såre øyne i Sveits. Scotty treffer The Stomping Grounds i Saas-Fee, hvor han blir minnet på hvor moro og vanskelig halfpipes kan være.