See No Evil, Hear No Evil, Speak No Evil
S1, E9: Matt og Annie blir ofre for en bilkapring, og Eric bestemmer seg for å hjelpe dem med å komme over traumene. Både Lucy og kjæresten hennes vil bli klassens president.