House Selfish
S7, E2: En 14-åring (Alyson Stoner) med en dødssyk bror kollapser under en skateboardkonkurranse. Samtidig konfronterer House (Hugh Laurie) og Cuddy (Lisa Edelstein) hvordan forholdet deres innvirker på arbeidsplassen; og på klinikken må House ta seg av en eldre mann og sønnen hans.