Sesongavslutning - On The Road Again
S4, E24: En av Walters hemmelige investeringer gir familien Walker håp; en ødeleggende forretningsavtale truer både Roberts helse og sikkerheten til familien hans; Rebecca og Justin vurderer en prøveseparasjon.