S3, E13: Det blir kaos ved Angels Memorial når et fly krasjer i 8. etasje. Noa er i en bilulykke, og det er opp til Mario å redde livet hennes. Dessuten forteller Willis Rox at han trenger henne i livet sitt, og legene samles i rettssalen for å støtte Leanne i barnefordelingshøringen.