S1, E6: Toni sporer opp en tidligere politimann i sin jakt på spor etter Daymo. Davis hever sin profil på gata og på TV. Delmond turnerer mens Antoine strever. Janette vurderer fremtiden til sin virksomhet og Albert er frustrert over manglende innkvartering.