Sharelle & Kurt
S1, E3: Etter å ha møttes på nettet, trodde Sharelle at hun hadde funnet den rette. Det har gått to år, og hun har ikke møtt noen i Kurts liv. Sharelle vil finne ut hvorfor hun holdes hemmelig.