Pandora Shelter From The Storm
S1, E1: Etter foreldrenes død begynner Jax på Fleet Training Academy hvor hun lærer å forsvare galaksen mot trusler. Men så gjør hun en sjokkerende oppdagelse om sin egen identitet.