S1, E4: I New Orleans etter Katrina, tar general Honoré over redningsinnsatsen og bruker makt for å gjenskape ro og orden, mens lokale helter fortsetter å redde liv. Flere tusen er fanget i hjemmene sine, i Superdome, på konferansesenter og langs motorveien når evakueringen ikke går som planlagt. Spenningene øker når det bryter ut vold og militser går etter innbyggerne.