Short Cuts
S4, E2: Violet og Cooper justerer vennskapet for å berolige sine respektive partnere. Pete og Cooper krangler om en pasients marihuanabruk. Addison vurderer å offentliggjøre sin nye romanse. Det får konsekvenser når Sheldon avslår en pasients søknad om kjønnsskifte.