S1, E3: Idet en gruppe internasjonale reportere undersøker Hillsongs globale nettverk, blir det klart at Hillsongs grunnlegger, Frank Houston, lenge før Carl Lentz’ overtredelser, la grunnlaget for kirkens mønster i å dekke over klanderverdig oppførsel med konfidensialitetsavtaler og bestikkelser. Og sønnen hans, Brian Houston, har angivelig forsøkt å dekke over farens hensynsløse fortid i flere tiår.